Nog een paar uurtjes - Reisverslag uit Houthem, Nederland van Suzanne Scheres - WaarBenJij.nu Nog een paar uurtjes - Reisverslag uit Houthem, Nederland van Suzanne Scheres - WaarBenJij.nu

Nog een paar uurtjes

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

04 Maart 2009 | Nederland, Houthem

Hallo allemaal

Nog een paar uurtjes en dan is het zover, dan vertrek ik naar Brussel. Om 7 uur vlieg ik naar Amsterdam, waar ik om 10 uur mijn reis zal vervolgen naar Lima. Na een korte nacht in Lima vlieg ik vrijdag door naar Cusco. 7 uur 's ochtend (tijd in Peru) zal ik in Cusco aankomen.

Na 5 x opnieuw inpakken kan ik mijn tas eindelijk tillen. Het is moeilijk te beslissen wat je meeneemt, of liever gezegd wat je thuis laat.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun! Ik heb veel lieve berichtjes gehad, van mensen die dichtbij mij staan, maar ook van heel veel mensen die verder van me af staan. Dit gaf me zo'n goed gevoel, alleen dat is al super om mee te maken!
Natuurlijk wil ik ook iedereen bedanken voor de financiële steun aan de kinderen in Peru. Toen ik met de inzameling begon dacht ik: "Misschien krijg ik wel 1000 euro bij elkaar, dat zou mooi zijn". Echter het geld kwam binnen van alle kanten, ik heb maar liefst 4.130 euro gekregen. Echt niet te geloven! De meeste mensen heb ik persoonlijk kunnen bedanken, echter niet alle mensen ken ik bij achternaam, dus bij deze: Iedereen heel erg bedankt en ik zal ervoor zorgen dat het goed terecht zal komen!

Groetjes
Suus


  • 04 Maart 2009 - 19:37

    Roel Jakobs:

    Heeeeeel veel succes ! !

    heb ik je laatst ook gewenst en bij deze nog eens hoop dat het een hele leuke ervaring word en ik kom zowiezo de verhalen horen haha

    Groetjes
    Roel Jakobs

  • 04 Maart 2009 - 20:22

    Mia Maas:

    Nou Suzanne, dan is het zover! Wij zijn in gedachte bij je en wensen je dan ook een hele goede reis! Heel veel succes verder!

    Groetjes
    Mia

  • 04 Maart 2009 - 21:40

    Missiecomité :

    Beste Susanne,
    toi toi toi!
    We hopen dat je een mooie tijd krijgt en veel hulp kunt bieden.
    Volop respect voor je onderneming.
    Fijn, dat we kunnen meeleven vanuit Houthem.
    Veel groetjes
    Missiecomité Houthem

  • 05 Maart 2009 - 08:11

    Rob&Vera:

    Zó Suzanne, op het moment dat ik dit berichtje typ stijg je net op vanaf schiphol..joehoe;0 wij zwaaien je uit naar je grote reis en hebben ook een beetje kriebels in de buik!
    hele goede vlucht, zonder vertraging en straks geen kwijtgeraakte koffer ;< een een warm welkom in Peru! Op naar het avontuur!!!
    groetjes en succes van ons allemaal

  • 05 Maart 2009 - 18:08

    Viv:

    Hoi Suus,

    Hopelijk valt de vliegreis erg mee, ik heb vandaag zeker aan je gedacht!
    Wat ontzettend goed dat je zoveel financiele steun hebt gekregen voor de kinderen! Ben benieuwd waar je ze allemaal blij mee gaat maken!

    Groeten oet Geldrop, Viv

  • 05 Maart 2009 - 20:17

    Armand:

    Ha buurmeisje!
    Sorry voor mn late bericht....maar nogmaals veel succes en sterkte daar in Peru! Hopelijk kun je daar echt iets doen voor die kids! Het zal soms moeilijk zijn...maar dan moet je vol blijven houden! Groetjes, Armand

  • 06 Maart 2009 - 07:04

    Maud & Ben:

    Als je dit leest ben je aangekomen!!! Welkom in Peru! Hopelijk is alles goed gegaan, we denken veel aan jou en hopen snel wat te horen! Veel succes en have fun,
    liefs, Ben en Maud X

  • 06 Maart 2009 - 10:42

    Schoonouders:

    Goedemorgen lieve Suzanne
    Als je dit leest ben je bijna in Cusco.We hebben al veel aan je gedacht,nogmaals heel veel succes en tot horens.

    liefs pa en ma

  • 06 Maart 2009 - 12:03

    Janou:

    Fijn dat je goed aangekomen bent en ik je vanuit hier van dienst kon zijn ;)

    succes en ik hou je site in de gaten!!

    gr Janou

  • 06 Maart 2009 - 12:21

    Marjo&Marcel:

    Hoi Suzanne,

    Als je dit leest ben je al in Peru. Wij hebben elkaar van te voren niet meer gesproken, maar wij zullen je zeker volgen!
    Geniet ervan, ook al zal het niet altijd meevallen.

    Groetjes,
    Marjo & Marcel

  • 06 Maart 2009 - 13:34

    Nancy:

    heee suus!!!

    Tis zo stil hier en jouw bureau is zoooooooo leeg (eindelijk eens opgeruimd haha ;-))
    Ik lees al dat je goed bent aangekomen, het avontuur is begonnen!

    Groetjes Nancy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 22 Nov. 2008
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 33674

Voorgaande reizen:

05 Maart 2009 - 24 Juni 2009

In mijn uppie naar het verre Peru

Landen bezocht: